Home Κοινωνία «Λευκή Νύχτα 2026» στο Μοσχάτο

«Λευκή Νύχτα 2026» στο Μοσχάτο

0

«Λευκή Νύχτα 2026» στο Μοσχάτο

  • Το αδιαχώρητο στη συναυλία του Δήμου Αναστασιάδη και της Χριστίνας Μηλιού

Με μεγάλη επιτυχία και τη μαζική συμμετοχή δημοτών και επισκεπτών πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 25 Ιουνίου η «Λευκή Νύχτα 2026» στο Μοσχάτο, μια ξεχωριστή γιορτή για την πόλη που συνδιοργάνωσαν ο Δήμος Μοσχάτου-Ταύρου και ο Εμπορικός Σύλλογος Μοσχάτου.
Η μεγάλη συναυλία με τον Δήμο Αναστασιάδη και τη Χριστίνα Μηλιού, στην πλατεία Ταξιάρχη Παπαντώνη, δημιούργησε μοναδική καλοκαιρινή ατμόσφαιρα, γεμίζοντας την πόλη με μουσική, χαμόγελα, ζωντάνια και αισιοδοξία. Μικροί και μεγάλοι διασκέδασαν, ενώ η αγορά του Μοσχάτου παρέμεινε ανοιχτή μέχρι αργά, προσφέροντας μια ξεχωριστή εμπειρία στους επισκέπτες και δίνοντας σημαντική ώθηση στην τοπική επιχειρηματικότητα.
Η μεγάλη συμμετοχή του κόσμου και η ενεργή παρουσία του εμπορικού κόσμου απέδειξαν για ακόμη μία φορά ότι όταν ο Δήμος, οι επαγγελματίες και οι πολίτες συνεργάζονται, μπορούν να δημιουργούν δράσεις που ενισχύουν την κοινωνική συνοχή, αναδεικνύουν την πόλη και στηρίζουν την τοπική οικονομία.
Ο Δήμαρχος Μοσχάτου-Ταύρου, Ανδρέας Ευθυμίου, δήλωσε: «Η “Λευκή Νύχτα” στο Μοσχάτο ολοκληρώθηκε με πολύ μεγάλη επιτυχία, γεμίζοντας την πόλη μας με μουσική, κόσμο και ζωντάνια. Η θερμή ανταπόκριση των δημοτών και των επισκεπτών απέδειξε ότι τέτοιες εκδηλώσεις ενώνουν την τοπική κοινωνία και δίνουν νέα δυναμική στην αγορά της πόλης μας. Θέλω να εκφράσω τα θερμά μου συγχαρητήρια στον Εμπορικό Σύλλογο Μοσχάτου, στον Πρόεδρό του Παναγιώτη Γκατζέλη και σε όλα τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου και του Συλλόγου για την εξαιρετική συνεργασία, την πρωτοβουλία και την ουσιαστική συμβολή τους στην επιτυχία της διοργάνωσης. Ευχαριστώ, επίσης, τους επαγγελματίες της πόλης, τους καλλιτέχνες, τους εργαζομένους του Δήμου και όλους όσοι εργάστηκαν για την άρτια υλοποίηση της εκδήλωσης. Συνεχίζουμε να δημιουργούμε όμορφες στιγμές που φέρνουν τους ανθρώπους πιο κοντά, στηρίζουν την τοπική αγορά και αναδεικνύουν την πόλη μας ως μια πόλη εξωστρεφή, ζωντανή και φιλόξενη.»