Ενθουσιασμός και αυθορμητισμός

Ενθουσιασμός και αυθορμητισμός

  • Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε η γιορτή λήξης των Βρεφονηπιακών Σταθμών του Δήμου Μεταμόρφωσης!

Την Δευτέρα 15 Ιουνίου 2026, το Ανοιχτό Γήπεδο Μπάσκετ «Κώστας Αρβανίτης» πλημμύρισε από παιδικά χαμόγελα, γέλια και όμορφες στιγμές, καθώς μικροί και μεγάλοι έγιναν μια μεγάλη παρέα στη γιορτή λήξης των Βρεφονηπιακών Σταθμών του Δήμου Μεταμόρφωσης.
Οι μικροί πρωταγωνιστές της βραδιάς παρουσίασαν με ενθουσιασμό και αυθορμητισμό τις δράσεις που προετοίμασαν μαζί με το εκπαιδευτικό προσωπικό, αποσπώντας το θερμό χειροκρότημα γονέων, παππούδων, γιαγιάδων, συγγενών και φίλων.
Διαδραστικά παιχνίδια, δημιουργικές δραστηριότητες και μια ξεχωριστή μουσική συναυλία χάρισαν ένα εντυπωσιακό και χαρούμενο φινάλε στη φετινή σχολική χρονιά.
Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους ο Δήμαρχος Μεταμόρφωσης κ. Στράτος Σαραούδας, ο αρμόδιος Αντιδήμαρχος Παιδείας και Προσχολικής Αγωγής κ. Βασίλης Κορκολής, ο Αντιδήμαρχος Καθημερινότητας κ. Γεώργιος Στρογγυλουδής, η Αντιδήμαρχος Κοινωνικής Πολιτικής, κα Χαρίκλεια Νικολοπούλου, οι Δημοτικοί Σύμβουλοι κ. Αντώνιος Χριστοφορίδης, κ. Ιωάννης Αργύρης και κ. Κωνσταντίνος Κολοβός, καθώς και ο επικεφαλής της Λαϊκής Συσπείρωσης κ. Παναγιώτη Μακρίδης.
Οι διοργανωτές ευχαρίστησαν θερμά το προσωπικό των Βρεφονηπιακών Σταθμών, τους γονείς και όλους όσοι συνέβαλαν στην επιτυχημένη διοργάνωση της εκδήλωσης και ευχήθηκαν σε όλα τα παιδιά και τις οικογένειές τους ένα όμορφο, ξέγνοιαστο και δημιουργικό καλοκαίρι!

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

Τελευταία άρθρα